خلوتخانه عاشق و معشوق

لحظاتی برای آرامش و امید و عاشقی

خلوتخانه عاشق و معشوق

لحظاتی برای آرامش و امید و عاشقی

عاشقانه

بی چتر می آیم به تو در زیر باران بیشتر!
مجنون و لیلا می شویم اما به قرآن بیشتر...

آرام شاعر می شوی،تا دست در دستت شوم
من قووول دادم،صبر کن آقای طوفان! بیشتر!

آهوی دشتی...آمده با پای خود در دام تو!
این بچه آهو می شود بی تو هراسان بیشتر...

باران ک می بارد،دعایی می کنم،تا بعدها؛
انگیزه ام در عشق تو باشد کماکان بیشتر!

با چادرم پرواااز کن...وقتی که بادی می وزد...
دل را شنیدم می برد گیسوی پنهان بیشتر...

دنبال من از راه کوه...از آن بیابان ها بیا!
دل می پسندد سخت را..از راه آسان بیشتر...

من دوست دارم اشک را وقتی برایت می چکد...
شاید خدا هم عشق را با چشم گریان بیشتر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد